Ontkoppeld

Ontkoppeld (Neil Simon)

Bestel je kaartjes online bij De Harmonie.

Vrijdag 25 maart 2022 in De Harmonie in Vlaardingen

Corona heeft ons vlak voor de finish van 3 december laten struikelen, zodat we de voorstelling helaas, helaas, moesten verplaatsen.

Bewerking en regie: Nelly den Breems

We zien 6 vrolijke vriendinnen, Olga, Fleur, Silvia, Nicky, Renee en Vera, die wekelijks bij elkaar komen om een potje Triviant te spelen. Niks bijzonders zo op het eerste gezicht, maar het wordt anders als Fleur niet komt opdagen...

Staan we aan het begin van een thriller… of toch niet? De spanning loopt op en de sfeer achteruit. Opeens staat Fleur alsnog voor de deur. Een zucht van verlichting gaat door het gezelschap, maar wat blijkt, Fleur is door haar man het huis uitgezet en hij wil ook nog eens van haar scheiden.

Nieuwspresentatrice Olga biedt Fleur liefdevol onderdak aan om gezamenlijk het leven helemaal opnieuw uit te vinden. Maar de twee vriendinnen blijken elkaars regelrechte tegenpolen. Ondanks dat, komen ze samen tot het besluit om als frisse vrijgezelle vrouwen de twee mannelijke bovenburen uit het appartementencomplex uit te nodigen voor een etentje om ze op die manier ‘beter te leren kennen’. De uit Spanje afkomstige gebroeders Manolo en Jesus doen vanzelfsprekend hun uiterste best om bij de dames in de smaak te vallen.

Een eind goed al goed met een onverwachte wending. Ontkoppeld laat je een avondje heerlijk en onbevangen lachen.